Το ερωτηματολόγιο για ανάγνωση

.
.
.
.
.
.
.
.
Ενότητα Α Σελίδα 1 από 5
Παρακαλώ συμπληρώστε τα δημογραφικά σας στοιχεία. Όλες οι πληροφορίες παραμένουν ανώνυμες.




* 1) Ηλικία
(παρακαλώ εισαγάγετε μόνο 2 ψηφία)







* 2) Φύλο


Γυναίκα
Άνδρας





* 3) Εκπαίδευση


Γυμνάσιο
Λύκειο
Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΙΕΚ, Κολέγια κλπ)
ΤΕΙ
ΑΕΙ
Μεταπτυχιακό (Μάστερ)
Διδακτορικό





* 4) Απασχόληση


Μαθητής/Σπουδαστής/Φοιτητής
Μερική Απασχόληση
Ιδιωτικός Υπάλληλος
Δημόσιος Υπάλληλος
Ελεύθερος Επαγγελματίας
Άνεργος
Οικιακά





* 5) Το επάγγελμά σας (ή αν δεν εργάζεσθαι: οι σπουδές σας) έχουν να κάνουν με :
(ΠΡΟΣΟΧΗ: όχι απλά αν χρησιμοποιείτε υπολογιστή)


Τεχνολογίες επικοινωνίας και πληροφορίας (πληροφορική, προγραμματισμός, web development ή/και design, multimedia κτλ.)
ΜΜΕ (δημοσιογραφία, διαφήμιση κτλ.)
Εκπαίδευση
Άλλο





* 6) Τόπος κατοικίας


Αθήνα [>500.000 κάτοικοι]
Θεσσαλονίκη [>500.000 κάτοικοι]
Μεγάλη πόλη [50.000-500.000] - (πχ. Ηράκλειο, Πάτρα, Ιωάννινα)
Πόλη [10.000-50.000] - (πχ. Πόλη της Κέρκυρας, Μυτιλήνη, Ναύπλιο)
Κωμόπολη/Χωριό [<10.000 κάτοικοι] - (πχ. Λεωνίδιο, Καλαμπάκα, Γύθειο)
Κύπρος
Εξωτερικό





Ενότητα Β Σελίδα 2 από 5





* 7) Πόσο καιρό περίπου χρησιμοποιείτε το internet ;

1 χρόνο2 χρόνια3 χρόνια4 χρόνια5 χρόνια6 χρόνια7 χρόνιαΠάνω απο 7 χρόνια




* 8) Τί είδους σύνδεση χρησιμοποιείτε συνήθως για να συνδεθείτε με το internet ;


Dial-up
ISDN
DSL ή γρηγορότερη





* 9) Πώς θα χαρακτηρίζατε τις δεξιότητές σας που αφορούν στον υπολογιστή και στο internet ;


Ελάχιστα τεχνικές (αρχάριος)
Κάπως/λίγο τεχνικές (του μέσου όρου)
Αρκετά τεχνικές (σχετικά γνώστης)
Πολύ τεχνικές (εξπέρ)





* 10) Πόσο χρόνο την εβδομάδα (σε ώρες) θα λέγατε ότι περνάτε κατά μέσο όρο..

λιγότερο από 5 ώρες 5-10 ώρες 10-20 ώρες 20-30 ώρες 30-40 ώρες πάνω από 40 ώρες



χρησιμοποιώντας το internet




ασχολούμενος με το/α δικό/ά σας blog(s)




διαβάζοντας άλλα blogs




βλέποντας τηλεόραση




διαβάζοντας εφημερίδες/έντυπα




ακούγοντας ραδιόφωνο








* 11) Συνήθως όταν ασχολείστε με τα blogs (γράφετε ή διαβάζετε) βρίσκεστε..

(σημειώστε όσα ισχύουν)


στο σπίτι
στη δουλειά
αλλού





* 12) Περίπου πόσο καιρό διαβάζετε blogs ;


Λιγότερο από 1/2 χρόνο
Περίπου 1 χρόνο
1-2 χρόνια
2-3 χρόνια
3-4 χρόνια
Πάνω από 4 χρόνια





* 13) Περίπου πόσο καιρό διατηρείτε δικό σας blog ;
(πόσο καιρό ιστολογείτε)


Λιγότερο από 1/2 χρόνο
Περίπου 1 χρόνο
1-2 χρόνια
2-3 χρόνια
3-4 χρόνια
Πάνω από 4 χρόνια





* 14) Πριν ξεκινήσετε το blogging..

Όχι Ναι



συντηρούσατε/δημιουργήσατε ποτέ οι ίδιοι website/ιστότοπο;




συμμετείχατε ποτέ σε κάποιο forum;








* 15) Έχετε δημοσιεύσει ποτέ συγγραφικές ή άλλες δημιουργικές δουλειές σας αλλού (είτε on-line είτε off-line) ή το blog σας είναι ο μόνος χώρος που έχετε δημοσιεύσει/εκθέσει πρωτότυπο υλικό;


Ναι, έχω ξαναδημοσιεύσει
Όχι, στο blog μου πρώτη φορά





* 16) Ως blogger, πόσα προσωπικά blogs διατηρείτε ;

0 (κανένα)1234Πάνω από 4




* 17) Ως blogger, σε πόσα ομαδικά blogs συμμετέχετε ;

0 (κανένα)1234567Πάνω από 7



ΣΗΜΕΙΩΣΗ Σελίδα 3 από 5






Από εδώ και πέρα όταν μιλάμε για "το blog σας"
μιλάμε για αυτό που θεωρείτε κυρίως blog σας,
αυτό στο οποίο αφιερώνετε τον περισσότερο χρόνο σας
(αν διατηρείτε πάνω από ένα)





Ενότητα Γ Σελίδα 4 από 5





* 18) Είστε ο μοναδικός "ιδιοκτήτης" / συγγραφέας του blog ή συμμετέχουν κι άλλοι ;


Μοναδικός
Περισσότεροι





* 19) Πού βρίσκεται το blog σας, πού φιλοξενείται ;


Σε ξένο domain (blogspot.com, wordpress.com, phigita.net κτλ.)
Σε ελληνικό domain (pathfinder[]pblogs.gr, i-blog.gr, blogoply.gr, myblog.gr, blogs.gr κτλ)
Σε κυπριακό domain (.cy)
Σε δικό μου domain (ελληνικό ή ξένο)
Δεν ξέρω





* 20) Ως blogger, δημοσιεύετε..


με το αληθινό σας όνομα
με ελαφρώς παραποιημένο το αληθινό σας όνομα
με ψευδώνυμο





* 21) Τί από τα παρακάτω δημοσιεύετε στα άρθρα του blog σας;

(συμπληρώστε όσα ισχύουν)


Κείμενο
Φωτογραφίες
Ήχο
Video
Άλλες εικόνες (σχέδια, γραφήματα, clipart κτλ)





* 22) Φιλοξενείτε στο blog σας διαφημίσεις από τις οποίες πληρώνεστε ο ίδιος ;


Ναι
Όχι





* 23) Πόσο συχνά δημοσιεύετε νέο υλικό στο blog σας κατά μέσο όρο ;


Αρκετές φορές την ημέρα
Περίπου κάθε μέρα
3-5 φορές την εβδομάδα
1-2 φορές την εβδομάδα
Μια φορά κάθε μερικές εβδομάδες
Μια φορά το μήνα
Πιο αραιά





* 24) Σε γενικές γραμμές θα λέγατε ότι δημοσιεύετε..


σε σταθερή βάση
όποτε κάτι με εμπνέει





* 25) Το blog σας θα λέγατε ότι λίγο-πολύ είναι αφιερωμένο σε συγκεκριμένη θεματολογία (όπως πολιτική ή φαγητό) ή δημοσιεύετε για πολλά και διαφορετικά θέματα ;


Ένα κυρίως θέμα
Πολλά, όχι κάτι συγκεκριμένο





* 26) Πόσο συχνά θα λέγατε ότι δημοσιεύετε θέματα που εμπίπτουν σε κάθε μια από τις παρακάτω κατηγορίες ;


Ποτέ
1 Σπάνια
2 Αρκετά συχνά
3 Πολύ συχνά
4 Αποκλειστικά
5



Πολιτική




Νέα / ειδήσεις




Τέχνη / Πολιτισμός




Επιστήμη / Τεχνολογία




Βusiness / οικονομία / επιχειρήσεις




Δημιουργική δουλειά μου




Σπουδές / εργασία




Ψυχαγωγία




Ενδιαφέροντα / χόμπυ μου




Καθημερινη ζωή




Φίλοι / οικογένεια




Εκπαίδευση




Θρησκεία / πμευματισμός / μεταφυσική




Αθλητικά








* 27) Πόσο συχνά ενσωματώνετε links (συνδέσμους) προς άλλες on-line πηγές στα άρθρα του blog σας;
(είτε προς άλλα blogs είτε προς άλλες πηγές στο Internet)


Πολύ συχνά
Συχνά
Κάποιες φορές
Σπάνια
Ποτέ





* 28) Περίπου πόσα links (συνδέσμους) έχετε στο blogroll ή sidebar σας -στην κεντρική δηλαδή σελίδα του blog σας..



0 (κανένα) Λιγότερα από 10 10-30 30-50 Πάνω από 50



προς άλλα blogs




προς άλλες on-line πηγές (εκτός από blogs δλδ)








* 29) Το rss feed του blog σας είναι προσβάσιμο δημόσια ή το έχετε απενεργοποιήσει ;
(rss feed ενός blog = ένας μηχανισμός που επιτρέπει σε όποιον εγγράφεται σε αυτόν να ειδοποιείται για κάθε ανανέωση του blog αυτού)


Ναι, είναι δημόσιο
Όχι, το έχω απενεργοπιήσει
Δεν ξέρω





* 30) Τι επιλογές έχουν οι αναγνώστες σας όταν επιχειρούν να επικοινωνήσουν μαζί σας;
(επιλέξτε όσα ισχύουν)


Καμία επιλογή
Σχόλια στα άρθρα μου (posts)
e-mail
Φόρμα Επικοινωνίας
Βιβλίο επισκεπτών (guestbook)
Instant Messenger (πχ. MSN, Yahoo, ICQ, Skype κτλ)
Shoutbox (μικρό παραθυράκι στο blog για live-chat)
Τηλέφωνο
Ταχυδρομείο
Κάτι που δεν έχω αναφέρει





31) Τα σχόλια που σας κάνουν οι αναγνώστες σας εμφανίζονται πάντα ή επεμβαίνετε / περνάτε από έγκριση τα σχόλια που δέχεστε ; (έχετε το comment moderation ενεργοποιημένο)
--[εξαιρούνται οι περιπτώσεις spamming]--


Ναι, επεμβαίνω
Γενικά όχι, αλλά καμιά φορά το κρίνω απαραίτητο
Όχι, δεν επεμβαίνω





* 32) Εσείς, πόσο συχνά..

Ποτέ
1 Σπάνια
2 Κάποιες φορές
3 Συχνά
4 Πολύ συχνά
5



απαντάτε στα σχόλια των αναγνωστών σας ;




αφήνετε ο ίδιος σχόλια σε άλλα blogs ;








33) Πόσο συχνά..


Σπάνια
1 Κάποιες φορές
2 Συχνά
3 Πολύ συχνά
4



συζητάτε για θέματα επικαιρότητας




περιλαμβάνετε συνδέσμους για την πρωτότυπη πηγή στην οποία αναφερθήκατε ή από την οποία χρησιμοποιήσατε υλικό




ξοδεύετε extra χρόνο για να επαληθεύσετε και σιγουρέψετε γεγονότα για τα οποία θα μιλήσετε στο blog σας








* 34) Θεωρείτε το blog σας μια μορφή δημοσιογραφίας ;


Ναι
Όχι
Δεν ξέρω





* 35) Πιστεύετε ότι μπορούν να σας μηνύσουν για κάτι που γράψατε στο blog σας ;


Ναι
Όχι
Δεν ξέρω





* 36) Ποιος διαβάζει το blog σας ; Θα λέγατε ότι το κοινό σας είναι περισσότερο άνθρωποι που γνωρίζετε προσωπικά ή όχι ;


Περισσότερο άνθρωποι που γνωρίζω
Περισσότερο άνθρωποι που δε γνωρίζω
Δεν ξέρω





* 37) Τί αναγνωσιμότητα έχει το blog σας; Πόσοι περίπου ημερησίως είναι οι μοναδικοί επισκέπτες του blog σας (unique visitors) κατά μέσο όρο ;

(το πρόσφατο διάστημα)


Κάτω από 50
50-100
100-150
150-250
250-400
Πάνω από 400
Δεν έχω μετρητή / δεν μπορώ να ξέρω
Δε με ενδιαφέρει / δεν ξέρω





* 38) Ποιο είναι το κοινό στο οποίο στοχεύετε ;
(συμπληρώστε όσα ισχύουν)


Εγώ / ο εαυτός μου
Φίλοι
Οικογένεια
Συνεργάτες / συνάδελφοι
Άλλοι άνθρωποι που μπορεί να ενδιαφέρονται
Η δημόσια σφαίρα





39) Ποια από τις παρακάτω προτάσεις περιγράφει καλύτερα το τί σημαίνει το blog σας για εσάς ;


Το blog μου είναι αρκετά σημαντικό και αποτελεί ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι της ζωής μου
Το blog μου αποτελεί ένα hobby μου και μου αρέσει να το δουλεύω όποτε μπορώ
Το blog μου είναι κάτι που κάνω, αλλά όχι κάτι στο οποίο επενδύω πολύ χρόνο





* 40) Αν θα έπρεπε να το πείτε τώρα, θα λέγατε ότι θα συνεχίσετε να ιστολογείτε / να διατηρείτε blog σε ένα χρόνο από τώρα ή όχι ;


Ναι
Όχι





Ενότητα Δ Σελίδα 5 από 5
Αυτό το κομμάτι είναι το τελευταίο και πιο σημαντικό. Είναι το κομμάτι του ερωτηματολογίου στο οποίο μπορείτε να δηλώσετε τους λόγους που εσείς προσωπικά διατηρείτε blog.




* 41) Παρακάτω εμφανίζονται ορισμένοι λόγοι για τους οποίους κάποιος μπορεί να ιστολογεί, να διατηρεί δηλαδή blog.
Παρακαλώ διαβάστε προσεκτικά και σημειώστε κατά πόσο συμφωνούν οι λόγοι αυτοί με τους λόγους για τους οποίους εσείς προσωπικά διατηρείτε το δικό σας blog. Ίσως μάλιστα να ήταν χρήσιμο να διαβάσετε πρώτα όλες τις προτάσεις και μετά να ξεκινήσετε να σημειώνετε. Το συγκεκριμένο κομμάτι απαιτεί λίγη περισσότερη συγκέντρωση και χρόνο.


Ιστολογώ / διατηρώ blog ..




δεν ισχύει καθόλου
1 ισχύει ελάχιστα
2 ισχύει πολύ
3 ισχύει απόλυτα
4



Για να εκφράσω τις απόψεις μου




Για να εκφράσω τα συναισθήματά μου




Για να καταγράφω τις προσωπικές μου εμπειρίες




Για να προσφέρω πληροφορίες χρήσιμες σε άλλους ανθρώπους




Για να προσφέρω διασκέδαση στους ανθρώπους




Γιατί είναι κάτι που κάνω ανώνυμα




Γιατί μπορώ να δημοσιεύσω οτιδήποτε




Για να εκτονώσω τα συναισθήματά μου – να εκτονωθώ




Για να παρουσιάσω πληροφορίες για τα ενδιαφέροντά μου




Για να εκφραστώ δημιουργικά




Για να παρουσιάσω την προσωπικότητά μου




Για να ενημερώνω τους άλλους για τις δραστηριότητες κι αυτά που κάνω




Για να επηρεάσω έστω και λίγο τον τρόπο με τον οποίο σκέφτονται οι άλλοι




Για να κινητοποιήσω άλλους σε δράση




Για να γνωρίσω καινούργιους ανθρώπους




Για να συνεργαστώ με άλλους




Για να δικτυωθώ




Γιατί νοιώθω μέρος μιας κοινότητας




Για να λάβω αντιδράσεις και γνώμες




Για να διατηρώ την επαφή μου με τους φίλους ή την οικογένειά μου




Για να μπορούν οι φίλοι μου να αντιλαμβάνονται την τρέχουσα φάση μου




Για να μοιραστώ τις προσωπικές εμπειρίες μου με άλλους




Για να καταγράφω τροποντινά τη ζωή μου




Γιατί μπορώ να γράφω πράγματα για τα οποία δε θέλω να μιλήσω σε ανθρώπους που με γνωρίζουν




Για να μοιραστώ πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες




Για να καταγράφω/αρχειοθετώ πηγές ή πληροφορίες που μου είναι σημαντικές




Για να κρατάω αρχείο των πραγμάτων που μαθαίνω




Γιατί είναι εύκολο στη χρήση




Για να μάθω νέες ή να επεκτείνω τις τεχνολογικές μου δεξιότητες




Για να βγάλω λεφτά




Γιατί εξυπηρετεί τη δουλειά μου




Για να περνά η ώρα




Γιατί είναι ωραίο να δοκιμάζεις νέα πράγματα όπως το blogging




Για να μάθω περισσότερα για το blogging




Γιατί μου αρέσει το γράψιμο




Για να εξασκήσω το γράψιμό μου




Γιατί γράφοντας αναγκάζομαι να είμαι σαφής και έτσι ξεδιαλύνω τη σκέψη μου




Γιατί είναι της μόδας




Γιατί με ευχαριστεί







.
.
.
TEΛΟΣ
.
.
.
.
.